Urząd Gminy Iłów
Płocka 2, 96-520 Iłówtel. 24 267 50 80 , fax 24 267 50 81
www.ilow.pl
sekretariat@ilow.pl
Opis firmy
Teren gminny obejmuje 128,5 km2 i zamieszkały jest przez ok. 6300 mieszkańców. Gospodarka gminy Iłów opiera się głównie na rolnictwie ze specjalizacją w uprawie zbóż, roślin pastewnych, owoców i warzyw, ziół, hodowli bydła i trzody chlewnej. Funkcjonuje tu także przemysł rolno-przetwórczy. Odpowiednie warunki glebowe, korzystne warunki środowiskowe w zakresie czystości gleb i powietrza stwarzają warunki do uprawy rolnej i hodowli. Powoduje to, że teren gminy jest idealnym miejscem do lokalizacji zakładów przemysłowych wymagających czystego powietrza i przemysłów wysokich technologii.
Na terenie gminy w rejonie wsi Krzyżyk Iłowski zlokalizowano i udokumentowano złoża surowca ilastego. W złożu tym wy stępują iły warstwowe barwy szarej i szaro brązowej. Udokumentowane zasoby w złożu wynoszą 6140 tysięcy metrów kwadratowych i stanowią podstawę do projektowania zakładu ceramiki budowlanej. Gmina jest otwarta na wszelkie inicjatywy gospodarcze, zwłaszcza z dziedziny ekologicznego rolnictwa i przetwórstwa rolno-spożywczego oraz nieuciążliwego dla środowiska przemysłu. Istnieje tu duże zaplecze surowców oraz kadra specjalistów z zakresu upraw i hodowli, a także rezerwy siły roboczej. Uzbrojenie gminy w podstawowe sieci infrastruktury technicznej, w tym nowoczesną sieć telekomunikacyjną, jest niewątpliwie ułatwieniem dla potencjalnych inwestorów i prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy.
1.WÓJT GMINY:
KUJAWA Roman
-organ wykonawczy gminy – wykonuje uchwały Rady Gminy przy pomocy Urzędu Gminy;
-kieruje bieżącymi sprawami gminy;
-reprezentuje gminę na zewnątrz;
-zatrudnia i jest przełożonym kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
-rozpatruje skargi na działalność gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu
-jest organem administracji publicznej w zakresie kompetencji przypisanych gminie;
-Szef Obrony Cywilnej na szczeblu gminy.
2.SEKRETARZ GMINY:
NOWACKI Przemysław
-koordynuje realizację zadań Urzędu Gminy;
-nadzoruje pracę podległych pracowników;
-nadzoruje przygotowanie projektów uchwał i decyzji administracyjnych;
-przedkłada Wójtowi propozycje dot. realizacji zadań gminnych i usprawniania pracy urzędu;
-wspóldziałanie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy
-prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów
-prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
3.SKARBNIK GMINY:
BRZESKA Agnieszka
-opracowuje projekt budżetu gminy;
-wykonuje obowiązki głównego księgowego budżetu gminy;
-nadzoruje podległe jednostki organizacyjne w zakresie gospodarki finansowe;
-przedkłada sprawozdania i informacje z zakresu budżetu gminy;
4.KIEROWNIK URZEDU STANU CYWILNEGO:
RUTKOWSKA Krystyna
-załatwia sprawy z zakresu stanu cywilnego;
-prowadzi ewidencję ludności;
-prowadzi stały rejestr wyborców
-załatwia sprawy w zakresie wydawania dowodów osobistych ;
5.STANOWISKO PRACY D/S KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ:
DRAGAN Teresa
-prowadzenie ewidencji wpływów i wydatków budżetowych;
-prowadzenie ewidencji gminnych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych;
-prowadzenie spraw ubezpieczenia pracowników i składników mienia gminy;
6.STANOWISKO PRACY D/S WYMIARU PODATKÓW, OPŁAT I PŁAC:
JAŻDZYK Barbara
-rejestr, deklaracje podatkowe, przypisy i odpisy, wymiar podatków i opłat gminnych,
-sprawy wynagradzania i rozliczania pracowników Urzędu Gminy,
-ulgi inwestycyjne,
-prowadzenie kontroli deklaracji i oświadczeń podatkowych ze stanem faktycznym,
7.STANOWISKO D/S POBORU PODATKÓW I OPŁAT:
SULIK Gabriela
-egzekwowanie i dochodzenie wierzytelności gminy,
-rozliczanie podatków i opłat gminnych,
-rozliczanie podatku VAT.
-współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikami
-prowadzenie ewidencji pojazdów podlegających podatkom od tych środków transportowych.
8.STANOWISKO D/S EW. DZIAŁALN. GOSPODARCZEJ, OBSŁUGI I KASA:
PIECKA Ewa
-wydawanie zaświadczeń dot. nieruchomości położonych na terenie gminy,
-wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
-prowadzenie obsługi kasowej Urzędu.
9.STANOWISKO D/S ORGANIZACYJNYCH I OBSŁUGI RADY:
ROBAK Marianna
-zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – biurowej Rady i jej organów,
-realizacja zadań związanych ze sprawami organizacyjnymi Urzędu Gminy,
-prowadzenie spraw pracowniczych Urzędu i kierowników gminnych jednostek org.
-prowadzenie spraw dotyczących poborowych i żołnierzy odbywających zasadniczą służbę
wojskową,
-prowadzenie spraw dot. zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych oraz
stowarzyszeń.
10.STANOWISKO D/S ROLNICTWA I ŚRODOWISKA:
KUJAWA Mirosława
-realizacja zadań wynikających z przepisów w zakresie ochrony środowiska w tym
dotyczących: odpadów, czystości i porządku, informacji o stanie środowiska, ocen
oddziaływania na środowisko, korzystania z zasobów środowiska, łowiectwa i
hydrogeologii,
-prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa w tym współpraca z inspekcjami i służbami
związanymi z produkcją i przetwórstwem rolno – spożywczym,
-ochrona zabytków i pomników przyrody oraz założeń i układów objętych nadzorem
konserwatorskim
-nadzór na emisją zanieczyszczeń i sprawozdawczość w tym zakresie,
11.STANOWISKO D/S GOSPODARKI GRUNTAMI I PLANOWANIA:
GŁAŻEWSKA Anita
-gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,
-podział i regulacja stanu prawnego nieruchomości,
-zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
-ewidencja nieruchomości,
-współpraca w zakresie opracowania i wdrażania wieloletnich programów inwestycyjnych i
strategii rozwoju gminy,
-prowadzi sprawy z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy,
12.STANOWISKO D/S KOMUNIKACJI I INFRASTRUKTURY GMINNEJ:
MROCZKOWSKI Tomasz
-realizacja zadań w zakresie zarządu dróg gminnych i współpraca z zarządcami dróg
powiatowych i wojewódzkich,
-realizacja zadań w zakresie zarządu sieciami i urządzeniami gospodarki wodno – ściekowej,
-realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej i działań prewencyjnych,
-realizacja zadań w zakresie utrzymania cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej,
-ewidencja działalności gospodarczej,
-prowadzenie urzędowego publikatora teleinformatycznego (BIP)
13.STANOWISKO D/S OBRONY CYWILNEJ I ROBÓT PUBLICZNYCH:
KUDAREWKO Wojciech
-realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
-nadzór nad robotami publicznymi i pracami społecznie użytecznymi,
-prowadzenie kancelarii tajnej,
-prowadzenie gospodarki magazynowej z zakresu spraw OC i powodziowych,
14.STANOWISKO D/S ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROMOCJI I
INFORMATYZACJI GMINY:
STAŃCZAK Arkadiusz
-prowadzenie spraw dot. Zamówień publicznych,
-współpraca w zakresie opracowania i wdrażania wieloletnich programów inwestycyjnych i strategii rozwoju gminy,
-współdziałanie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na projekty i zadania
gminne ze źródeł krajowych i UE.
-prowadzenie spraw dot. Systemów i urządzeń służących do przetwarzania danych i
informacji,
15. STANOWISKO D/S EWIDENCJI LUDNOŚCI
PIÓRKOWSKA Anna
- załatwianie spraw dot. zameldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy,
- wydawanie zaświadczeń dot. osób zameldowanych na terenie gminy,
- załatwianie wniosków o udostępnienie danych osobowych z ewidencji ludności,
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
- prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw związanych z rejestrem wyborców,
- prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
Mapka dojazdowa
Słowa kluczowe
- gmina Iłów
- urząd
- urząd gminy
- urząd gminy Iłów
- zabytki Iłów
- kultura Iłów
Płatny wpis
Dodając wpis płatny z podlinkowaniem strony internetowej, podnosisz jej PageRank. Im więcej linków doprowadzających do strony www, tym lepsza widoczność Twojej firmy w wyszukiwarkach.
Darmowy wpis
- Wpisz swoją firmę prosto łatwo i wygodnie
- Zaistniej w sieci
- Wystarczą 2 minuty !
- Nie musisz nic płacić !
-
Podajesz podstawowe informacje